Autorius: linjar1 | 4 lapkričio, 2009

Laikas


2009-06-08


Ir kiti
Kaip skirtingai suvokiame pasaulį
Kaip skirtingai branginame jį
Kaip skirtingai vertiname jį
Skirtingai suvokiame realybę…
Skirtingai trokštame, norime, žadame.

Kaip pakeisti tai?
Kodėl taip yra?

Paukščio skambus čiulbesys
Fortepiono stygų derinys
Viskas lyg ir viena, bet atskira
Viskas lyg ir turi tą pačią prasmę, bet visiškai skirtingą…

Aš matau kitų žmonių jausmus ir emocijas, matau jų rūpesčius, matau tai dėl ko jie jaučiasi blogai, matau tai kodėl jie taip elgiasi, matau tai kas juos verčia taip elgtis, matau tai ko nemato jie patys..
Bet aš nematau tai ką mato kiti manyje – dėl ko aš taip elgiuosi, kokios mano emocijos, kokie jausmai, kaip aš į tai reaguoju, kodėl aš taip elgiuosi…
Aplinka mus sukūrė tokius kokie mes esame, tačiau tik aplinka mus jaučia tokius kokie mes esame, mes patys nesugebame savęs pamatyti… veidrodyje mes netgi negalime matyti tikrojo savęs, nes tai tėra paviršiaus atspindys.
Akys yra išdavikės. Akys slepia viską. Akys gali ir atskleisti viską. Kadangi mes patys savo akių negalime pamatyti – nebelieka nieko, kas galėtų mums padėti suprasti save.
Laikas…koks jis galingas… Jis sugeba sutramdyti tai ko kitas negali… Gamtos dėsniai – patys nuostabiausi Čia. Kodėl laikas toks svarbus tau, man, mums visiems? Nes jis nustato ribas mūsų džiaugsmui, palaimai, gėriui, grožiui, energijai, suvokimui, realybei. Kas apmaudžiausia – jis valdo mus. Kiekviena paleista, nesuskaičiuota, nebranginta, nevertinta sekundė – tavo nuostolis. Pasirink naują gyvenimo etapą – kiekvieną minutę paversk savo laimėjimu, savo džiaugsmo šaltiniu. Savo gyvenimą paversk džiaugsmo versme, kuri nesiliautų gaivinusi žemės aplink tave…


Parašykite komentarą

Kategorijos